1402-10-13 09:34
765
0
88206
خطیب هیئت شهدای رسانه گلستان مطرح کرد:

«ولایتمداری» رمز عظمت مشترک حضرت زهرا (س) و شهید «سلیمانی»

خطیب هیئت شهدای رسانه گلستان با تاکید بر ضرورت ثابت‌قدم ماندن در مکتب فاطمی و مکتب حاج قاسم گفت: «ولایتمداری» رمز عظمت مشترک حضرت زهرا (س) و شهید «سلیمانی» است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، حجت‌الاسلام سیدحبیب ا.. حسینی صبح امروز در هیئت هفتگی شهدای رسانه که در نمازخانه فرمانداری گرگان به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» برگزار شد، اظهار کرد: ولایتمداری ویژگی مشترک بین حضرت زهرا (س) و شهید سلیمانی  بود و دلیل عظمت این دو بزرگوار را می‌توان در این مسئله دانست.

وی افزود: در فضای رسانه‌ای باید از حقوقی که اسلام به زنان داده دفاع کنیم چرا که زنان قبل از اسلام و دوران جاهلیت از کمترین حقوقی مانند حق ازدواج و طلاق برخوردار نبودند، و  پیامبر اسلام (ص)  بود که به بانوان عظمت بخشید و هویت داد

خیلی افراد سر سفره انقلاب اسلامی نشسته‌اند اما آدم نظام نیستند

خطیب هیئت شهدای رسانه گلستان بیان کرد: پایبندی به ارزش‌ها و رنگ عوض نکردن از درس‌هایی است که باید از سیره اهل‌بیت (ع) گرفت و کسانی که در مناسبت‌های مختلف رنگ عوض می‌کردند  در ستاد انتخاباتی امیرالمومنین (ع) قرار نمی‌گرفتند.

حسینی گفت: خیلی از افراد سر سفره انقلاب اسلامی نشسته‌اند اما آدم نظام نیستند اما در مقابل افرادی هم هستند که در بلاد کفر زندگی می‌کنند و مدافع انقلاب و نظامند.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم آدم ولایت بود، به بیان شاخصه‌های فرد ولایتمدار پرداخت و گفت: آدم ولایت باید نسبت به چهار چیز گذشت داشته باشد،  عافیت‌طلبی و راحت‌طلبی و گذشت از جان و مال از شاخصه‌های این افراد است.

وقت استراحت کردن و راحت طلبی نیست

خطیب هیئت شهدای رسانه گلستان ادامه داد: مشکل انقلاب اسلامی دشمنان خارجی‌اش  نیستند، بلکه آنهایی کمر انقلاب را می‌شکنند که راحت طلبند و تا امکانات و تجهیزات نباشد و وسایل راحت‌طلبی شان فراهم نباشد قدم از قدم برنمی‌دارند.

حسینی تاکید کرد: حاج قاسم ثابت کرد آنقدر کارهای بر زمین مانده وجود دارد که وقت استراحت کردن و راحت طلبی نیست، و ما باید با تاسی از وی همان رفتار را داشته باشیم.

وی ادامه داد:  امسال سال انتخابات است و باید از خود بپرسیم برای مشارکت در انتخابات چه می‌خواهیم کنیم؟!  باید در بین مردم بود و صدای مردم را شنید، اگر بین مردم نباشیم و مردم‌دار نباشیم و از موضع بالا با مردم سخن نگوییم .

چقدر برای صیانت از انقلاب اسلامی آماده‌ایم؟!

خطیب هیئت شهدای رسانه گلستان گفت: همان طور که حاج قاسم در زمان حیات و حتی بعد از شهادت از مقامات و عناوین دنیا دوری کرد به طوریکه بر سنگ مزارش با آن هم القابی که داشت نام سرباز اسلام حک شد فرد ولایتمدار هم باید اینگونه رفتار کند

حسینی ادامه داد: آدم ولایت باید از عزیزانش هم بگذرد، این افراد، خانواده خود را دوست دارند اما امام زمان‌شان را بیشتر دوست دارند، حاج قاسم کسی بود که بار را از دوش امام زمانش برمی‌داشت و هیچ‌وقت سربار نبود.

وی گفت: دشمن برای فتنه‌گری جهادی کار می‌کند اما ما چقدر برای صیانت از انقلاب اسلامی آماده‌ایم؟! ، آدم ولایت باید از جانش هم بگذرد، این اوج ایثار است، و این ایثار و از خودگذشتگی ها صرفا منحصر به زمان  صدر اسلام و یا حتی دفاع مقدس نمی‌شود بلکه و همین نسل دهه هشتادی امثال شهید آرمان علی وردی هم هرگز به خودش اجازه نداد به نام آقا و اهل‌بیت (ع) اهانت کند و در این راه جان داد .

خطیب هیئت شهدای رسانه گلستان بیان کرد: ان شاءالله در مکتب فاطمی و مکتب حاج قاسم ثابت قدم بمانیم و منشأ اثر باشیم.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.